تخصص ما حس آرامش شماست

تخصص شرکت اطلس تهویه آرامش مشاوره ، طراحی ، ساخت ، فروش و اجرای انواع سیستم های تهویه مطبوع مدرن سرمایشی و گرمایشی ، دستگاه های سرمایش صنعتی و نیز انواع مبدل های حرارتی است. محصولات ما به علت تولید و فروش مستقیم از کارخانه ، حذف واسطه ها و اعمال استانداردهای روز در تولید ، بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را دارند. به طوری که تعدادی از محصولات ما پایین ترین قیمت را در کل کشور به خود اختصاص داده اند.

مهمترین محصولات ما عبارتند از :

۱ . طراحی و تولید چیلر تراکمی آب خنک ، چیلر تراکمی هوا خنک و مینی چیلر هوا خنک (با کمپرسورهای بیتزر ، هنبل ، دانفوس ، کوپلند – تولید و فروش مستقیم از کارخانه ما)

۲ . طراحی و تولید روفتاپ پکیج یونیت ، اکونوپک ، زنت و ایرواشر (دستگاه های یکپارچه هم سرمایشی و هم گرمایشی – تولید و فروش مستقیم از کارخانه ما)

۳ . طراحی و تولید هواساز ، انواع فن کویل و یونیت هیتر (دستگاه های توزیع کننده هوای سرد و گرم با دما و رطوبت تنظیم شده – تولید و فروش مستقیم از کارخانه ما)

۴ . برج خنک کننده و درای کولر (دستگاه های خنک کننده آبی و هوایی – تولید و فروش مستقیم از کارخانه ما)

۵ . انواع مبدل حرارتی ، کندانسور و فین تیوب (دستگاه های تبادل کننده حرارت بین سیالات در انواع مختلف و طراحی های مخصوص – تولید و فروش مستقیم از کارخانه ما)

۶ . فروش مستقیم دستگاه های VRF و GHP با قیمت مناسب و تحت گارانتی شرکت سازنده آن (سیستم های سرمایشی و گرمایشی مدرن و یکپارچه – همکاری با برندهای LG , Panasonic , Hisense , Toyota)

مراحل انجام پروژه های تهویه مطبوع سرمایشی ، گرمایشی و مبدل های حرارتی در تمام نقاط کشور

۱ . ارائه مشاوره به صورت تلفنی یا ایمیل به مشتریان در راستای انتخاب مناسب ترین نوع سیستم تهویه با توجه به شرایط آب و هوایی محل اجرای پروژه ، نیازهای اساسی و اولویت بندی شده مشتری ، نوع کاربرد، متراژ و …

۲ . حضور در محل پروژه و ارائه مشاوره حضوری به مجری یا مالک و سپس جمع آوری اطلاعات پروژه و نیازهای مشتری توسط مهندسان متخصص ما

۳ . انجام محاسبات لازم ، طراحی سیستم مورد نظر به بهینه ترین و مقرون به صرفه ترین شکل ممکن و تهیه نقشه های اجرایی توسط تیم طراحی ما

۴ . ساخت دستگاه ها در محل کارخانه با تجهیزات مدرن و اعمال استانداردهای روز

۵ . نصب دستگاه ها در محل پروژه توسط تیم اجرایی ما

۶ . آموزش نگهداری ، آغاز مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات

تصاویر ساخت و تحویل دستگاه ها به مشتریانی که به ما اعتماد کردند

پست های محبوب